Iochroma / Acnistus - moja kolekcija






Od kad sam, prije nekoliko godina prvi put vidjela Iochromu, ne prestajem da tragam za novim sortama.



Moja prva Iochroma / Acnistus je bio Acnistus australis .
Stari naziv "Acnistus" je zamijenjen novim "Iochroma", pa je novi naziv za ovu vrstu Iochroma australe.

Iochroma tamno-ljubičatog  cvijeta



Iochroma bijelog cvijeta



Iochroma "Rubin"


Rubin i jedna sorta sitnijeg cviejta.


Iochroma fuchsioides



Iochroma cyaneum




Sorta koja nije posebno atraktivna, ali za kolekcionare jako važna.
Iocroma sivo-plava



Dosta je duža od Iocrome australe


Neke plave i ljubicaste sorte se razlikuju samo za nijansu, pa ih ja sve svrstavam pod plave i ljubicaste.

Zelim vam lijep start u novu sedmicu.

Ako vas interesuju neke od mojih biljaka kontaktirajte me na: cvjetnaoaza@yahoo.de 




Broj komentara: 5:

  1. Prelijepo! Čestitke za kolekciju.

    OdgovoriIzbriši
  2. bok, imate li sjeme i. cyaneum možda za prodaju

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav,
    mislila sam da je insektima nemoguce oprasiti cvjetove cyaneuma, ali sam juce vidjela cahure na biljkama. Pretpostavljam da su ih oprasili mravi. Ukratko, bit ce sjemena cyaneuma.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponuda ce biti na shop-u: www.florarus.eu

    OdgovoriIzbriši