Irisi 2015








Kao i prošle i ove godine su irisi bili divni. Jako ih volim i svaka nova sorta je dobrodošla u mojoj bašti. Planiram jedan dio bašte naseliti samo irisima i mislim da cu vam moje malo polje irisa moći pretstaviti već sljedeće godine.



Iako irisi vole mješavinu humusne zemlje i pijeska, moji prvi irisi, doneseni iz Bosne, jako dobro rastu u glinenoj zemlji. U taj dio bašte ću posaditi i ostale sorte. Važno mi je između određenih sorti napraviti razmak tako da i kad biljke ne cvjetaju znam tačno koja je sorta. U maloj bašti su bili pregusto posađeni, pa je poslije cvjetanja bilo nemoguće znati koji rizom pripada kojoj sorti.  Prednost je u tome da sam sve sorte uslikala prilikom cvjetanja za razliku od onih koje rastu u velikoj bašti. U maloj bašti će ostati samo nekoliko biljaka.


Nisam identifikovala sve sorte, ali to i nije toliko važno. Važno je da su divni.


























Jedan dio irisa je izvađen iz zemlje. Slijedi dijeljenje i sadnja u velikoj bašti. Zemlja je uskopana i primpremljena. Samo jos treba naći vremena.
Sreća da irisi nisu osjetljivi, pa im nekoliko dana u kesama i kantama neće naškoditi.



Ovog proljeća sam u Amsterdamu kupila i ove sorte. Ako budem imala sreće cvjetat će sljedeće godine.




 

Želim vam ugodne radove.

Pridružite nam se na stranici razmjene cvjetnaoaza.eu

Nema komentara:

Objavi komentar