Presađivanje i ostali radovi 2015

Sijanci Asarine





Ovih dana je kod mene bilo radno. Pored iznošenja ostatka biljaka iz podruma presađivala sam paradajz, paprike, asarine, rhodochitone, streptocarpuse...Na svu sreću poslu nikad kraja.



Konacno je ugrijalo, mozda cak i previse, a ja slobodna. I šta drugo raditi, nego vrijeme iskoristiti za cvjetne i povrtne radove. Imam osjecaj da opet kasnim, jer još nisam posijala mnogo toga što sam planirala. Čekam još ova 3 dana da prođu "Babine huke/Ledeni sveci", pa da konačno posadim paradajz i paprike u baštu. Tim ću osloboditi jedan dio plastenika za sljedeću sjetvu, ovaj put cvijeća.

Prvo sam presađivala paradajz. Vrijeme je bilo tmurno sa sitnom kišom, koja je mi je potpuno pokvasila zemlju. Da se zemlja ne bi pretvorila u tvrdu plocu, dodala sam joj perlita i biljke lijepo rastu i razvijaju se. Jos 3 dana i konačno će biti posađene u baštu. Imam 4 različite veličine biljaka u zavisnosti od vremena sjetve.


Rhodochiton i Asarine su takođe presađene. Pošto nemam dovoljno saksija, u neke sad sadila i 5-6 biljaka. Bit će to lijep vodopad od prelijepih plavih, ljubičastih i purpurnih cvjetova.


Uvijek svima savjetujem da Rhodochiton i Asarinu siju odmah u saksije u kojima će dalje rasti, jer ih je jako teško presađivati. Zbog nedostatka saksija morala sam ih ipak zajedno posijati. Pošto se biljke odmah počnu zapetljavati jedna za drugu, mukotrpan je posao otpetljavati ih tako mlade i lako lomljive.


Na kraju sam "napunila" 10-tak saksija. Desno i u pozadini su Hemerocallisi, koje sam dobila dijeljenjem velikih biljaka. Nazalost uspjela sam podijeliti sam samo 6 sorti.


I opet su na red došli Streptocarpusi, moje omiljene kućne biljke zajedno s Begoniama.
Neke nove sorte će uskoro krasiti moje prozore.
Ovo je Streptocarpus- list. Pola lista koji je na ožiljavanju je pustilo cvjetnu štapku.



Trenutno cvjetaju neke sorte, a mnoge imaju pupove.


Šta me je posebno obradovalo je sjetva Irisa. Sjeme je izvjesno vrijeme bilo u frižideru i kad sam vidjela da je počelo klijati posijala sam ga u zemlju. Ako svo sjeme proklija i biljke narastu, bit će to 40-tak novih irisa.

Postupak sjetve irisa je isti kao i kod Hemerocallisa, a to sam već opisala u jednom od postova o razmnožavanju biljaka.
Jedno sjeme je poklon iz Istre, a drugo dobiveno razmjenom



Ne znam kavi će biti "Istrijani", ali sam sigurna da će se naći neki lijep i neobican cvijet.
Trenutno cvjetaju irisi, ali oni zaslužuju poseban post.
Za sada samo jedna slika.


Pored sjetve i presađivanja orezivala sam i smreku. Taj posao je počet prošle godine, ali još nije završen. Pokušavam je tako orezati da svaki kraj grana ima okrugli oblik.
Vidjet ćemo na šta će to ličiti.


I danas sam konačno iznijela ostatak biljaka iz podruma. Ostala je još samo jedna.
Danas je bio divan dan, a sada izgleda kao da se sprema nevrijeme.
Nadam se da će se ipak predomisliti.

Želim vam ugodne cvjetne radove.

Pridružite nam se na stranici razmjene cvjetnaoaza.eu

Nema komentara:

Objavi komentar