Posjeta prijateljima




Prilikom boravka u Sarajevu mm i ja smo bili gosti divnih Josipe i Ifeta.
Biti njihov gost, a ne pokazati predivnu bastu bio bi pravi grijeh.



Necu puno pisati, jer slike govore vise od hiljadu rijeci. Bio je to prelijepo proveden dan u prelijepom okruzenju. Nasi domacini su ljudi s kojima mozete pricati o ozbiljnim temama, a i o onim manje ozbiljnim....ljudi s kojima je svaki provedeni trenutak od neprocjenjive vrijednosti.

Ovako to kod njih izgleda...prelijepo




Josipina konstatacija da ima previse biljaka, da vise nista nece kupovati me bas nasmijala, jer mi je odmah nakon toga  pokazala novu gredicu za Heuchere.



Ifetovih ruku djela. Perfekcionisticki uradjeno sve sto radi, a toga je jako puno.







Vec svima poznate Josipine Echinacee. Iako su vec na kraju svoje "karijere" jos uvijek izgledaju divno.



Uz prijatan razgovor, divno okruzenje i ukusnu hranu vrijeme je jako brzo (prebrzo proslo). 

"Nagibova" pita je najukusnija kupljena pita koju sam do sada u Bosni jela 
(ovo je dzabna reklama :) )

Baklava iz "Palme" je takodje bila jako ukusna.


Ovo je samo jedan mali dio Josipinog i Ifetovog carstva u kome smo i mi proveli nekoliko ugodnih sati.

Hvala im jos jednom. 


Broj komentara: 8:

  1. Draga moja Đana , ja tek danas vidjeh da si napisala čitavu priču. Drago mi je ako vam je bilo lijepo jer i mi smo proveli sa vama dva divna dana. Da ja sada ne bih hvalila tebe i Senada znaš i sama kakvo imam mišljenje . Samo da znaš da je rijetkost da se ljudi nađu na istoj talasnoj dužini kao mi što smo se našli.
    Žao mi je jedino što bašta nije bila uopće sređena .i iskreno nije bila za slikanja . Gredica za heuchere je gotova i već popunjena.
    Sreća da imamo Nagiba jer inače da sam ja morala praviti pitu bojim se da bi smo svi ostali gladni.On je dobio besplatnu reklamu a ja antireklamu. Nema veze najvažnije da je sve bilo od srca. i ako B-da ponovilo se opet.
    Hvala tebi i Senadu na svemu super ste.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, opet pretjerujes sa skromnoscu u vezi baste. Basta je divna, a to vidi svako ko procita temu i pregleda slike. Ne nabijaj mi komplekse, jer sta da ja kazem kad vi dodjete nama i ja vama pokazem nasu bastu. Sto se tice pite, mi se vise volimo s vama druziti, nego da ti gubis dragocijeno vrijeme na spremanje jela. Da ja imam Nagiba u blizini, ni ja je nikad ne bi pravila :)
    Iskreno se nadam da ce biti repriza naseg druzenja, ma gdje ono bilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da Konte, Josipina bašta je fantastična...a biljaka kao u najljepšoj priči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan krajolik, o njemu je sve već rečeno!
    ja hoću reći da je svijet mali, radi se o Nagibu. Poznam Nagiba i njegove čuvene pite. savršene su!
    pozzzz, antonija

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, svijet je mali. Zato se valjda i mi ljubitelji cvijeca nadjemo tako lako.
    Lijep pozdrav Antonija (da niste Antonija iz Dubrovnika?)

    OdgovoriIzbriši
  6. predivno i ja se već dugo divim prekrasnim slikicama Josipina vrta i Echinaceama :) (bromelija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da Josipu vec svi znaju po predivnim Ecinaceama :) Pozz

      Izbriši