Juli u mojim baštama




Već dugo nisam ništa pisala, pa prije nego krenem s korisnim temama želim da vam pokažem kako izgledaju moje bašte u julu.



Počela sam s Hemerocallis-ima, pa s njima i nastavljam.

























Echinacee




Makovi/Papaver





Hydrangea/hortenzija



Nastavak slijedi.

Želim vam ugodno ljeto, bez velikih vrućina i jakih nepogoda.

Broj komentara: 8:

  1. Draga Mak,
    cvijeće ti je prekrasno; baš sam dobila ideju gdje ću presaditi svoj zeleni ljiljan (Hemerocallis). Nisam zaboravila na dogovor, javim se uskoro...biljčice se dobro drže, iako nas sunce neograničeno daruje ovih dana.
    Lijepi pozdrav Zdenka

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Zdenka na komplimentu za moje cvijeće. To je samo jedan dio, ostatak slijedi uskoro.
    Uvjek me obraduje kada neko čitajući moj blog dobije neku dobru ideju.Posebno mi je drago da se biljke dobro drže. Kad su do sad u redu ne sumljam da će tako biti i u buduće. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. mašala ,,, imam osjećaj da imaš cijelu livada prepunu hemerocalisa. Vidim da oko njih nema drugog cvijeća. I ja sam tako uradila tj. njima dala poseban prostor ...nisam ih miješala.
    Jedva čekam nastavak. Znam da kod tebe ima šta da se gleda, Kada će travke na poziranje

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan je juli u tvojim baštama!

    OdgovoriIzbriši
  5. da, lijepi su kad imaju dovoljno mjesta de se slobodno rašire

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijep pozdrav Vrtlarice. Hemerocallisi imaju mjesta, jer sam napravila jednu dugu gredicu, a i jedno ostrvo. Ja nazalost nemam lijepog kamenja, niti nekih ukrasa, pa se oni mogu siriti koliko im volja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. majda
    prekrasni hemerokalisi

    OdgovoriIzbriši