Moja proslava Nove godine

 
Sutra je dan za koji se mnogi danima pripremaju. Neki će ostati kod kuće i u krugu familije i prijatelja dočekati ponoć.
Neki će izići u neki klub, hotel, restoran.....već su se kupile haljine, odjela.



Nažalost život ne gleda na Novu godinu, članovi familije obolijevaju, pa je posjeta bolesniku važnija od bilo kog praznika.

Tako ću ja dočekati Novu u društvu "prijatelja", 8 knjiga o cvijeću iz gratske biblioteke.
Kažu da djetelina s 4 lista donosi sreću, pa vam svima vizuelno poklanjam ovu u želju da vam svima donese sreću u narednoj godini.

Oxalis deppei
Oxalis deppei

Želim vam svako dobro u 2013 godini. 
Nadam se i dalje lijepom, cvjetnom i mirisnom druženju.


  

2 komentara:

  1. Iskreno se nadam da je nova godina otjerala sve tvoje brige i da se sada već polako pripremaš za nove cvjetne poduhvate. Želim da ti ona donese, u prvom redu zdravlje i obiteljsku sreću, a zatim i puno uspjeha u uzgoju tvojih biljčica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod mene cvjetne aktivnosti nikad nisu ni prestale. Teško mi je i zamisliti da baš ništa ne radim. Nisu to neki ozbiljni poslovi, nego onako polako, za svoj gušt. Puno eksperimentišem s ožiljavanjem listova, nešto sam sijala i sve je niklo. Od juče su u funkciji i 2 lampe za cvijeće, vidjet ćemo šta će na kraju biti.
    Neke životne situacije ne možemo promjeniti, moramo se potruditi (ili bar pokušati) da ih kao nemonovne prihvatimo.
    Hvala ti na lijepim željama. I ja tebi i tvojima od srca želim svako dobro.

    OdgovoriIzbriši