Kratko javljanje


Iako je i  danas tmurno i  kisa opet pada za mene je to idealno vrijeme za moje radove.
S nekim biljkama sam zakasnila i tek sad ih pikiram. Dok kisa prestane ja izidjem vani i tako se ja i kisa cijelo vrijeme smjenjujemo.......

Sve biljke koje sijem i poslije presadjujem u bastu moram presaditi u male saksije. To je malo komplikovanije, ali je puno sigurnije.
Ovih dana sam konacno pikirala  dature. Znam da je kasno, ali mi je vazno da uhvatim sjeme i da ga mogu razvrstati po bojama. Sjeme koje sam kupila je bilo mix i trebale bi biti zastupljene sve do sada poznate sorte/boje.
Inace cvijece izgleda lijepo i jako sam zadovoljna.

I jedna jako lijepa vijest. Ipak nisu sve Echinacee rosa.

Ovaj post sam pocela pisati prosle sedmice i onda je moj laptop "otisao u vjecna lovista". Ovaj put defeinitivno. "Festplata" je ostala neostecena, pa cu uspjeti spasiti slike napravljene zadnjih par mjeseci.
Kad sam napravila sliku ovog irisa bila sam odusevljena njegovim izgledom. Nazalost od cijelog pakovanja samo je jedan ovakav, ostali su obicni plavi holandski irisi. Prodavac je poznati holandski uzgajivac kojemu cu napisati email i zahvaliti se na prevari.
Jako je zalosno da se ljudi bave takvim prevarama.



Acnistus australis uzgojen iz zelene reznice cvjeta.


Ovaj post pisem s laptop-a mm koji je jaaaako spor.
Zato je ovaj put moj post jako kratak. Uradila sam jako puno posla. Brugmansie lijepo rastu, fuksije su se oporavile i lijepo pupaju, Epiphyllumi jos cvjetaju i cak formiraju sjeme (bas sam znatizeljna kakvi ce im cvjetovi biti, jer su se ukrstavali kaktusi raznih boja), Hemerocallisi i Echinacee cvjetaju.........ukratko jako, jako sam zadovoljno.
Slike cu postaviti drugi put, tacnije kad kupim novi laptop.
Naravno redovno cu citati moju postu i eventualne komentare na blogu.
Trenutno sam prisvojila iPad moga sina, pa za pisanje nije problem. Jedino je kriticno postavljanje slika.

Zelim vam lijep vikend.

4 komentara:

  1. To je bitno - da si ti zadovoljna. Ja isto uživam ovih dana gledajući svoje biljke.
    Vrijeme je sunčano i jako toplo, pa ujutro rano ustanem, zalijem, oplijevim, orežem i sl.jer uveče zbog komaraca ne mogu ništa :)
    Čekam da središ te tehničke probleme pa da vidim slike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da kroz laptop mogu osjetiti tvoju pozitivnu energiju. Baš mi je drago da si zadovoljna. A da znaš i ja sam što nisu ipak sve echinacee roze.
      Ja svoje još čekam pa ću ti javiti.
      Pošalji nama malo kiše odatle. Kod nes je nema već dvije nedjelje.

      Izbriši
  2. Drage moje, poslat cu vam i kisu i pozitivnu energiju, a naslo bi se jos ponesto. Kod nas se skoro svaki dan smjenjuju sunce i kisa, a to meni savrseno odgovara.
    Jedna echinacea ce, cini mi se, biti zuta, pa pretpostavljam da ce i ostale biti u odgovarajucim bojama.
    Brugmansia flava Mobisu mi je napupala. To mi je prva, a nadam se ne i posljednja u mojoj kolekciji i bas sam znatizeljna kakav ce joj biti cvijet.
    Zelim vam lijep start u novu sedmicu.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver Sara

    Veselim se što si zadovoljna i što ti je tvoje cvijeće priredilo tako lijepi gušt.
    Ne mogu vjerovati kako ti, vjerujem, ugledni, svjetski uzgajivači mogu si priuštiti takve propuste ili još gore, možda i namjerne greške kao što je tvoj slučaj s irisima. Najblaže rečeno, neprofesionalno.
    Nažalost, moje echinacee su roze, lijepe, ali ipak roze, hahaha...

    OdgovoriIzbriši