Zima se polako oprasta


Poslije niskih temperatura do nekih -18°C sunce je odlucilo da se ponovo pojavi.
Pa iako je jos uvijek hladno ipak se osjeca dolazak proljeca. Visibabe i ostale lukavicaste biljke su vec uveliko provirile iz zemlje.

Sjetva je davno pocela, a najnoviji uspjeh je klijanje Josipinih hibiskusa (hvala Josipa jos jednom).
Prosto je nevjerovatno da im je trebalo samo 3-4 dana da proklijaju.
Paradajz (8 razlicitih vrsta) je takodje nikao jako brzo, a najvise su me iznenadile sjemenkice paprike (Sweet chocolat) i cilija. I one su pocele da klijaju nakon samo 6 dana.
Sjemenke Hemerocalisa su u toploj vodi dok ne proklijaju, a onda ce u zemlju.

Zimootpore fuksije su zimu provele u saksijama u negrijanom plasteniku. Jesu li prezivjele znat cu za nekoliko dana. Vjerovatno bi bilo bolje da su bile posadjene direktno u zemlju, jer je u plasteniku sigurno bilo oko -10°C.

Za kraj slika Chirite i Aeschynantusa






2 komentara:

  1. Retriver Sara

    Nadam se da su ti te fuksije preživjele, jesi ih međuvremenu provjerila?
    Ove dvije, za mene potpuno nepoznate biljke su prelijepe. I odlično odgovaraju jedna pored druge.
    Veselim se s tobom što ih imaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara raduje me da si se javila. To je jako, jako dobar znak....
    Fuksije nisam ponovo provjeravala, ali se iskreno nadam da su prezivjele, jer je rasadnik u kojem sam ih kupila zauvjek zatvoren. Nije bio bas blizu, ali mi je ipak vise odgovaralo da odem u njega i na licu mjesta izaberem sta mi se svidja, nego da narucujem biljke.
    Aeschynantus imam godinama, ali sam ga puno podijelila, pa nikako da se oporavi i cvjeta bujno kako bi trebalo.

    OdgovoriIzbriši